ProgramareOnline!
Vitamine necesare pentru un par sanatos, frumos... stralucitor

Articole

Vitamine necesare pentru un par sanatos, frumos... stralucitor

Recomandare Secret Beauty: Un par fabulos incepe cu alimentatia!

Parul este arma secreta a multor femei. La Secret Beauty facem minuni cu parul pentru ca avem produse profesionale si maini iscusite care sa le combine.

Dar, la fel ca si in cazul corpului nostru, cateodata uitam ca ce mancam joaca, de fapt, rolul estential in felul in care arata, se simte sau cum rezista culoarea pe parul nostru.
Iata mai jos o lista cu alimentele care iti vor transforma parul intr-o podoaba in cel mai pretios mod posibil.

Acizii Grasi Omega
Se gasesc in semintele de in, somon, nuci sau coacaze si sunt alimentele de baza si vitale pentru a avea un par sanatos. Contin grasimi bune care hidrateaza si confera parului un luciu sanatos.

Proteinele
Consumul de alimente bogate in proteine este cheia cresterii parului, intrucat insusi parul ESTE o proteina. Parul raspunde la consumul de proteine la fel ca trupul, si o dieta bogata in proteine va asigura volumul si grosimea de care aveti nevoie in materie de par.

Complexul de vitamine B
Ajuta livrarea oxigenului si a nutrientilor la nivelul scalpului si a foliculilor de par pentru a preveni albirea prematura a parului. De asemenea, complexul de Vitamine B protejeaza si repara parul de efectele stresului si a factorilor nocivi din mediu. Pot fi procurate de la farmacii naturiste.

Siliciu
Se gaseste in ardei, cartofi si varza, diozidul de siliciu incetinind si prevenind chiar subtierea firului de par.

Uleiul de rozmarin
Cel mai bun balsam de par si tratament care stimuleaza cresterea parului este uleiul de rozmarin. Periatul zilnic la care se adauga cateva picaturi de ulei de rozmarin, reduce despicarea varfurilor, stimuleaza circulatia la nivelul scalpului si ajuta la cresterea parului intr-un ritm mult mai rapid. Este un balsam natural fantastic care poate fi lasat pe par (fara clatire).

Sursa nutrienti: dailymakeover.com